Prom.ua - адреси та графік роботи

Prom.ua - адреси та графік роботи

Тут ви можете знайти всю інформацію про магазин Prom.ua, зокрема розташування магазинів мережі Prom.ua та графіки роботи магазинів Prom.ua. У розділі Моя акція ви знайдете усю необхідну інформацію, наприклад, розташування та графіки роботи магазинів ваших улюблених роздрібних продавців, зокрема магазину Prom.ua.


Адреси Prom.ua

Prom довіряють мільйони вдячних клієнтів

Лідер серед маркетплейсів України

Присутність на Prom.ua для продавця – це доступ до десятків мільйонів покупців, можливість отримати безкоштовне SEO-просування свого бренду, мобільну версію і доставку від «Нової пошти» та інших кур’єрських служб за зниженими тарифами.

Щомісяця сайт https://prom.ua відвідують близько 74 млн користувачів. За минулий рік українці витратили в онлайн-магазині 8,6 млрд грн і ще 10,5 млрд грн на сайтах компаній, створених на базі Prom.ua, а середній чек онлайн-транзакції на маркетплейсі склав 803 грн, на сайтах компаній – 1190 грн.

Сьогодні на торговому майданчику продається 114 млн товарів – від зубної пасти і до бетонних плит. Найчастіше у 2018 році купувались одяг, взуття, аксесуари, техніка, електроніка, товари для дому і саду, косметика і парфумерія, дитячі товари. Покупки на prom.ua – це покупки без ризику.
 

Принцип дії і переваги Prom.ua
Технічно працювати з маркетплейсом Prom простіше, ніж з іншими інтернет-магазинами. У нього є наступні переваги:

На Prom діє система рейтингу і відгуків покупців, які стимулюють продавців завойовувати довіру клієнтів. Нарешті, партнерські програми з «Новою Поштою», «ПриватБанком»,«Укрпоштою», LiqPay обходяться інтернет-підприємцям (сьогодні їх 214 000 в межах усієї України) значно дешевше, ніж співпраця з такими партнерами напряму.

У реалізаторів є два варіанти співпраці з Prom.ua – безкоштовний пакет і платний пакет.

У першому випадку продавець може відмовитися від пакетних пропозицій маркетплейсу і просто створити на Prom.ua свій сайт, додавши на нього до 10 товарів. При цьому вони не з'являться в каталозі, а значить, продавець не отримає аудиторію, яка приходить на торговий майданчик. Функціональні можливості такого інтернет-магазину будуть обмежені. Наприклад, у нього не буде кошика – покупці зможуть замовити товар тільки по телефону.

Другий варіант – реєстрація на Prom.ua у якості продавця і додавання товару в каталог маркетплейсу. Ціна при цьому буде залежати від кількості розміщених товарів.

Також додатково можна створити власний інтернет-магазин на Prom за допомогою конструктора сайтів. Таким чином, продавець отримає два канали продажів: присутність в каталозі і власний інтернет-магазин, який можна розвивати та рекламувати у пошукових системах.

Товари

Відділення Prom.ua
Найпопулярніші каталоги